Costa Rica

De vraag

Wat waren de wensen van onze klant?

Na jarenlange samenwerking met de belangrijkste stakeholder weten we wat werkt; hoe Sales Managers reageren, welke locaties geschikt zijn en hoe we iets fantastisch kunnen creëren. Maar gewoon aan de verwachtingen voldoen zou niet volstaan, we moesten ze overtreffen om ervoor te zorgen dat de werknemers hun target voorbijvlogen. Een onvergetelijke reis creëren naar een spraakmakende en exclusieve plek, met een wow-factor…

De oplossing

Wat deed Creative Star?

Met vier hippe bestemmingen, elk met geheel eigen unieke uitdagingen, kwam Costa Rica al snel naar voren als de uitgesproken favoriet, omdat er maar weinig Sales Managers al waren geweest en het heel wat avontuur en eenmalige, onvergetelijke ervaringen te bieden heeft. Nadat we de bestemming bepaald hadden, stippelden we een traject uit dat niet enkel de hoge verwachtingen van de vorige jaren moest evenaren, maar ze in elk opzicht moest overtreffen.

Er stond heel wat actie gepland, maar de details werden voor de gasten geheimgehouden en pas ter plaatse onthuld met dagelijkse room drops en verrassingselementen. Bij de start van het programma waagde de groep zich naar een geheime locatie in het bos voor een dag boordevol adrenaline met canyoning, zip-lining en abseilen – en met enkele (niet-dodelijke) schorpioenensteken en slangenbeten erbij hadden ze meteen een fantastisch verhaal om mee te nemen naar de collega’s op kantoor. Van het regenwoud tot aan de rivier namen de gasten het op tegen Moeder Natuur tijdens een bloedstollende tubing-ervaring, waarna ze zich konden ontspannen tijdens een rustige lunch bij een waterval terwijl enkele masseuses klaarstonden om de pijntjes van de gasten te verzachten.

Na de massage werd de ontspannen sfeer voortgezet aan boord van een luxueuze catamaran voor een ongebruikelijke tranfer naar het hotel met onderweg een tussenstop op een privé-eiland. Toen ze van de boot op het strand sprongen, werden ze begroet door een lokale band en konden ze genieten van een gastronomische lunch in een setting vol merkattributen ter voorbereiding van een beachvolleybalwedstrijd tegen een lokaal team dat uitgedost was in de stijl van het merk en zo voor een verrassende noot zorgde. Na hun Top Gun-ervaring ging de reis verder naar Andaz Peninsula Papagayo – een van ’s werelds meest luxueuze hotels.

De volgende dag staken we nog een tandje bij: met verschillende helicopters werden de gasten in het regenwoud gedropt voor een dagje raften. Vliegen over kilometers ongerept regenwoud en torenhoge vulkanen: nog iets dat ze van hun bucketlist konden schrappen. De gasten begonnen aan een spannende drie uur durende wildwaterrafting-expeditie, waarin ze wilde, schuimende stroomversnellingen overwonnen om dan een adempauze te nemen en zich voor te bereiden op de vier meter lange val die hen te wachten stond. Boordevol adrenaline, voortgedreven door lege magen en de verrukkelijke geuren van een barbecuelunch, bedwongen de avonturiers met succes de waterval, waarna de heli’s iedereen veilig terug naar het hotel brachten.

Costa Rica heeft onze verwachtingen overtroffen, en dat is allemaal te danken aan de perfecte organisatie door Creative Star. Van de weelderige regenwouden tot de serene stranden, alles verliep vlekkeloos en was volledig afgestemd op onze wensen. Een onvergetelijke ervaring!

EPDM company

Maybe you might also be interested in these projects.

Sri Lanka

Sri Lanka

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een inspirerende en luxe incentive reis naar Barcelona te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij cultuur, gastronomie en teambuilding centraal stonden. Barcelona, met zijn...

Londen

Londen

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Deze klant deed een beroep op Creative Star om een luxe en onvergetelijke incentive reis naar Londen te organiseren. Een tweedaagse ervaring waarbij comfort, gastronomie en exclusieve belevenissen centraal stonden. Londen,...

Jordanië

Jordanië

De vraag Wat waren de wensen van onze klant?Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier...