Toen we de opdracht kregen om een exclusieve, volstrekt unieke reisroute voor te stellen met een uitstekende mix van activiteiten, vrije tijd en verwennerij, waren we er gerust in dat we een troef achter de hand hadden. Het was essentieel dat de bestemming een plek was waar zelfs deze bereisde retailers nog nooit op vakantie waren geweest. Het doel van de klant was immers om zijn beste retailpartners te motiveren om buitengewoon hoge sales- en businessdoelstellingen te behalen om een plaats op het vliegtuig te winnen. En zo kwamen we uit bij het buitenverblijf van Richard Branson: Necker Island.
Met alle activiteiten
ter plaatse, konden de gasten zo veel of zo weinig doen als ze maar wilden.
Duiken, waterskiën, zeilen, peddelboarden en - het favoriete tijdverdrijf van
Branson - kitesurfen stonden allemaal op het watersportmenu. De man zelf kwam
zelfs even langs voor een snelle babbel met de gasten tijdens Necker's beroemde
“surfboard sushi lunch”.
Naast talloze hangmatten
die in de tropische bries hangen te wiegen, beschikt het eiland ook over twee
infinity pools, een swim-up bar en een hot tub aan het strand voor wie de
idyllische omgeving en het Caribische levenstempo wilde opsnuiven met een
cocktail of twee bij de hand. Ongeëvenaarde luxe op blote voeten, een
exclusieve VIP-behandeling en een volledig gepersonaliseerd programma bleken de
beste manier om de retailers te belonen die extra inspanningen hadden geleverd
om hun plek veilig te stellen. Het zorgde in elk geval voor een herinnering die
alle aanwezigen nog lang zullen koesteren.
Alle retailers waren het erover eens dat de reis hen ertoe had aangezet om zichzelf te overtreffen om zo een plaats op het vliegtuig te winnen. De gasten hadden bijzonder veel lof voor de organisatie van het programma en gaven aan dat het voor een nieuwe maatstaf had gezorgd voor hun interne events. Toen ze gevraagd werden naar mogelijke verbeteringen, sprak hun stilzwijgen boekdelen.
BEHOEFTE AAN ONZE EXPERTISE?