De vraag

De vraag

Wat waren de wensen van de klant?

“Onder het mom van: ‘laat u verrassen en verwennen’ mocht Creative Star een topprogramma uitstippelen voor een incentive reis naar Cambodja. Deze klant in de autosector gaf carte blanche aan Creative Star waardoor het creatief team van het organisatiebureau alle registers opentrok om er een fenomenale reis van te maken.

De oplossing

De oplossing

Wat deed Creative Star?

Eén van de hoogtepunten was ongetwijfeld het bezoek aan het tempelcomplex van Angkor. De groep deed dit niet te voet, maar op brommers met een Cambodjaanse chauffeur. De sfeer zat er meteen in en het was soms grappig om te zien hoe de tengere Cambodjanen gezwind hun route vervolgden met een Bourgondische Belg achterop. De zegening door een groep monniken in oranje sarongs en het ruilen van geschenken met schoolkinderen lieten het gezelschap proeven van de lokale cultuur. Aan verwennerijen ook geen gebrek, of wat dacht u van een heerlijke rugmassage voor u aan tafel gaat voor de lunch, terwijl het Landmine Victim Orchestra voor de muziek zorgt? En we zijn er zeker van dat die verkwikkende voetmassage rond het zwembad van de Raffles ook nog wel af en toe ter sprake zal komen. Een kippenvelmoment was ongetwijfeld wanneer lokale studenten een krans legden aan het herdenkingsmonument van ‘The Killing Fields’ bij de hoofdstad Phnom Penh. Na nog wat eilandhoppen eindigde deze kleurrijke reis op een Thais eiland in een luxueus hotel waar elke kamer zijn eigen privézwembad had.

Projecten die u kunnen interesseren

De kers op uw taart

Hebt u een eigen concept in gedachten, maar bent u nog op zoek naar catering of hostesses? Vraag ons advies voor een stijlvolle afwerking.