Onze klant gelooft dat als je nieuwsgierig en optimistisch in het leven staat, er geweldige dingen kunnen gebeuren. Met dat in gedachten wilde de klant een promotie lanceren waarmee ze zichzelf op een geloofwaardige manier zouden positioneren als een “ervaringsgericht” merk dat nieuwsgierigheid en optimisme beloont met fantastische ervaringen. We werden gevraagd om een aantal once-in-a-lifetime ervaringsgerichte prijzen te creëren die consumenten zouden aanmoedigen om met het merk te interageren. Acht unieke en levensverrijkende reiservaringen met een link naar de Arabische cultuur, waarbij de winnaars een nieuwe vaardigheid leren of wat lokale insider-kennis opdoen.
Er was voor elke beleving
een lokale expert nodig om er iets volstrekt unieks van te maken en er een
educatieve twist aan te geven. Dus spraken we ons wereldwijde netwerk van
contacten aan en schakelden hun hulp in bij het vinden van specialisten in elke
bestemming.
Met een lokale expert op
elke bestemming hebben we een reeks van ongelooflijke, volstrekt unieke routes
opgezet, waaronder een survival in het Amazonegebied in Ecuador, een privé-trip
naar het Las Fallas-festival in Valencia, Arabische nachten en cultuur in Wadi
Rum en het besturen van heteluchtballonnen over de heuvels van Barcelona. De
winnaars leerden ook de kunst van het binnenhalen van de pittige Catalaanse
meerval onder begeleiding van een kampioenvisser, kregen in Andalusië
paardrijles van een echte cowboy, genoten een opleiding in essentiële
bushcraft-vaardigheden en leerden een jacht navigeren enkel en alleen aan de
hand van de sterren.
En wat maakte deze ervaringen zo bijzonder? Ze waren handgemaakt op basis van vakkennis, net als het merk van de klant zelf. Bij hun terugkeer naar huis lieten de winnaars er geen twijfel over bestaan dat de reizen die ze hadden meegemaakt “levensverrijkend” waren geweest, en ze wisten precies wie ze daarvoor moesten bedanken.
BEHOEFTE AAN ONZE EXPERTISE?